ELEKTRON d.o.o. je tvrtka koja je osnovana u Krku 1991. godine. 1995.g. otvorena je poslovnica u Rijeci, tako da ELEKTRON sada posluje na 2 lokacije, i to:
- poslovnica Krk, Vršanska 26f, gdje je smještena uprava tvrtke sa komercijalom, knjigovodstvom, te proizvodnjom svih vrsta reklama,
- poslovnica Rijeka, S.V. Čiče 11, sa odjelom za programiranje i podršku aplikativnog POS software-a, te hardware servisom.
Naše poslovanje se temelji na:
Nudimo Vam
U cijenu su uključene:
- Zakonske izmjene
- Nove verzije programa
- Sigurna pohrana podataka
- Korisnicka podr§ka
Blagajne su idealne za sve ugostiteljske objekte, prilagodljive su i savršene za Vaš tip poslovanja!
Bitno nam je da smo dostupni onda kada Vam je potrebna pomoć, zato imamo stručnu korisničku podršku koja Vam je uvijek dostupna.
Omogućujemo Vam da s Vašeg uređaja i lokacije imate uvid u stanje blagajne i izvještaje, pratite promet i preuzmete kontrolu nad svojim poslovanjem i onda kada niste u poslovnomprostoru.
ZA NAS JE SVAKI KORISNIK INDIVIDUALNI KORISNIK
I U POTPUNOSTI SE PRILAGOĐAVAMO NJEGOVIM POTREBAMA!
Kasa “Start”
Paket uključuje: opremu s godinu dana garancije i osnovni program s uputstvima
Moderna kasa “Sve u 1” touch
Paket uključuje: moderan touch screen ekran, pouzdano i brzo računalo, vrhunski pos pisač, program s uputstvima, obuku korisnika, vođenje skladišta i zaliha, sve potrebne financijske izvještaje i po dogovoru izradu normativa, artikala, stolova za narudžbe i brze tipke
Kasa tablet
Paket uključuje: moderan windows tablet, mali ili veliki pos pisač i osnovni start program
Dodatna kasa za unos robe iz lokala ili online na uređaju
Paket uključuje: verziju programa koja se spaja na bazu podataka kako bi radila kao samostalna jedinica
Video nadzor – instalacija nadzornih kamera
Paket uključuje: isporuku potrebnog hardvera i po dogovoru montiranje opreme na željenom mjestu.
Prodaja informatičke opreme
U ponudi se nalaze:
Pos printeri
Monitori – obični i touch screen
Računala – stolna, prijenosna, sve u 1
Tableti
Periferija
Kablovi i adapter
Stručna i dostupna korisnička podrška
STANDARDNI PAKET – Javljanje i odgovaranje na upite svaki radni dan od 07-15h te rješavanje problema unutar 72h
HITNE INTERVENCIJE – brzo i promptno javljanje te rješavanje problema u najkraćem mogućem roku